Drar iväg på äventyr

Nu är jag helt ensam... Skjutsade A-B och Christina till flygplatsen igår och John skjutsade jag dit imorse. Inte för att det betyder att jag inte har någonting att göra. Än så länge så ser det ut som att jag har två dagar ledigt undertiden som de är borta, jag trodde först det skulle bli tre men kom på att jag hade glömt bort Britneys födelsedag. Dagens planerade strandutflykt gick i stöpet dock eftersom vädret bestämde sig för att ösa ner regn blandat med lite blixtrar och dunder. Detta ersattes då med middag och bio istället. Hm, blir som att upprepa gårdagen men på ett annat köpcentrum. Igår träffade jag nämligen Jinal, Sam och Greg för mexikansk middag på On the Border och sedan gick vi och såg Funny People. Det är den nya filmen med Adam Sandler och Seth Rogen. Den var helt okej, många skratt och fullsatt biosalong. Vi får se vad det blir för film ikväll, jag misstänker att folk kommer att vilja se den filmen men känns ju lite trist att se samma film två dagar i rad.

Efter filmen iaf så blir det iväg på äventyr. Eller ja, jag och JonBon åker ner till Mikes sommarstuga i Long Beach och sover över två nätter. Om Joanna svarar någon gång så kanske jag åker direkt till henne därifrån men vi får se hur det blir. Jag kommer inte att ta med datorn iaf men kanske kan låna någon för att uppdatera lite. Torsdag är jag definitivt tillbaka i Ridgewood igen för att jobba tre dagar. Hoppas alla har det bra där hemma.

Kommentarer
Postat av: Pappa

2009-08-02 @ 22:24:47
Postat av: Pappa

Christina och A-B kom idag på morgonen. Vi har plockat blåbär och kantareller för att kunna hålla dom vakna till kvällen. Äntligen en dag med soligt väder, kallt mycket mygg men sol i alla fall.

2009-08-02 @ 22:28:58
Postat av: Pappa

Christina och A-B kom idag på morgonen. Vi har plockat blåbär och kantareller för att kunna hålla dom vakna till kvällen. Äntligen en dag med soligt väder, kallt och mycket mygg men sol i alla fall.

2009-08-02 @ 22:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback