En dag kvar

Gårdagen var totalt händelslös. Tillbringade hela dagen med att sortera A-Bs DVD skivor och rensa ut gamla VHS band. Men renget öste ner och var alldeles grått ändå, plus att det var rätt så skönt med att bara ha en total slapp dag. Idag var jag och jobbade i Summit med Carol. Jag sålde nästan min första säng eftersom jag fick ta hand om ett par som kom in när Carol redan höll på med ett par och en annan man som ville någonting med sin kudde. Iaf paret jag hjälpte bokade en tid då Jerry ska komma och mäta deras säng och se om det passar osv och sedan får vi se. Men det verkar lovande :)

Hade middag med Jess, JonBon, Ken och Kaitlin sedan. Kaitlin har redan flyttat tillbaka till Ramapo eftersom hon är med i SGA, och måste fixa en massa saker inför när alla ska flytta in, så vi åkte till hennes rum efteråt och umgicks. Var riktigt roligt att vara tillbaka... bara en dag kvar för packning imorgon och sedan flyttar jag dit igen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

... och du som sagt att du inte kan sälja! Heja på!

2009-08-30 @ 18:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback