...

Vet itne vad jag ska ha för rubrik. Vican kom hem från Atlanta för snart en timme sedan och har skrikit sedan dess. varför exakt förstår jag inte mer än att hon är missnöjd över sitt schema. Jag vet inte men jobbigt är det så jag gömmer mig på rummet nu. Hon är helt slut, jag antar att det är därför egentligen.

Janet är tillbaka på jobbet på skolan och igår fick jag sitta med henne och försöka att lista ut varför vissa folk som inte hade tagit de kurser som krävdes hade kommit in på andra kurser. Har fått göra en hel del annat också. Det känns som att jag får lite roligare arbetsuppgifter nu än förra terminen vilket är roligt. Jag hade räknat med att åka ner till Summit och ta Christina till en golftävling igår efter jobbet men A-B bestämde sig för att hon skulle göra det istället så jag fick ledigt. Jag tog tillfället i akt att åka till Clifton för att göra chek-uppen på min bil som skulle ha gjort 10 dagar efter att vi hämtade den. Gick snabbt och smidigt men tanten bakom disken trodde jag var 17 och blev väldigt förvånad när jag sa att jag skulle fylla 21 i oktober. Hm... vet inte vad jag ska säga mer om det.

Har köpt ramar från IKEA idag som jag ska måla och fixa till så att det blir fint på väggen i mitt och Joannas nya rum. Vi flyttar in på måndag så bara en vecka kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback