Joannas hus och Britneys poolparty

Efter att ha suttit barnvakt hela fredagen så körde jag ner till Joanna i Toms River. Var så otroligt roligt att träffa henne igen! Har inte träffat henne på över en månad och då sågs vi bara några timmar. Vi hade mycket att prata om så vi dissade att gå ut med hennes kompis Viana, skippade att bowla med hennes jobbkompisar utan bjöd över hennes kompis John och umgicks med honom och hennes syster istället. Det var meningen att vi skulle ta nattdopp i deras pool med det var väldigt kallt så blev inte så länge.

Nästa dag så åkte jag och Joanna hem till Britney i Millville eftersom hon hade hennes födelsedagsfest. Det var ett poolparty typ men det roligaste med det var att det blev en mini återträff för 209 (de jag bodde med på skolan) minus Jess som låg hemma och var magsjuk. Så det var orginalgänget. Även Brian och Matt Lee från Ramapo kom, det skulle ha kommit en del fler personer men de fick förhinder tyvärr. Men vi som kom hade roligt tillsammans med Britneys alla andra kompisar från hemma. Vi spenderade natten där vi 209-tjejer och vid tio imorse så åkte jag och Joanna hemåt eftersom jag skulle hämta A-B, Vican och Christina på flygplatsen på vägen hem. De var rätt så trötta och möra när de kom, och de klagade på värmen eftersom de hade långbyxor och långärmat på sig och det var 34 grader och strålande solsken haha. A-B gick och lade sig en timme efter att vi kom hem ungefär och har sovit sedan dess. Gissar att hon kommer att sova gott hela natten.

Imorgon blir det jobb. Aldrig någon ro här inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback