Min bil är röd igen

Det var definitivt myggbett jag hade på benen för jag fick dem när vi satt framför brasan hos Britney, det var innan Laiken kommit hem.
Dagen har varit rätt så innehålls lös. Blev inget jobb idag så jag roade mig med att tvätta min bil. Blev väldigt förvånad över hur röd den faktiskt kan vara. Eller nej det var väl en lögn den såg inte så illa ut innan tyckte jag, men när jag var klar så var vattnet alldeles svart. Fin blev bilen iaf och nu luktar den gott också.

Vi beställde taimat till middag vilket nog är första gången jag ätit i USA. Väldigt gott och sedan så tittade vi på Slumdog Millionair. Jag har redan sett den och tycker den är väldigt bra. Christina uppskattade den dock inte utan skippade halva filmen för hon tyckte det var för otäckt och A-B tror jag inte heller uppskattade den helt men åtminstone mer än Christina. IJag kanske är konstig men i brist på ett bättre ord så tycker jag att det är intressant att se sådana saker som filmen visar. Som fattigdom i Indien och vad en del människor måste gå igenom. Det känns så långt borta när man sitter i den här verkligheten i överflöd. På något sätt så tror jag ändå att det kan vara nyttigt att öppna ögonen och lära sig om sådana saker. Jag skyller på spint :)

En annan film jag har sett som jag tyckte var jättebra var Taken. Jag kanske har skrivit om den tidigare men den kan jag verkligen rekommendera. Handlar om två amerikanska ungdomar som ska åka till Europa för att följa U2 på deras turné men blir kidnappade i frankrike. Självfallet så är den enas pappa föredetta agent av något slag och han beger sig iväg för att hitta sin dotter och upptäcker en hel härva av trafficking osv. Iaf väldigt bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback