och jag som skulle ha packat...

Jag hade medvetet sparat denna sista dag till att packa. Att jag inte lär mig? Det finns inga lediga dagar i det här landet när man har någon form av relation till familjen Paulsen. När jag vaknade var det dags att flytta datorer till källaren och koppla upp dem. När skärmen inte fungerade så åkte vi till Duxiana för att hämta en annan och på vägen hem kom vi på att det är ju faktiskt en väldigt fin dag så vi kanske borde åka till klubben eftersom poolen stänger nästa vecka. Två timmar vid poolen blev det innan vi åkte hem och började sortera skivor. Tröttnade dock på det och fixade med lite bilder som jag ska sätta upp på väggen i mitt nya rum. Avbröts för middag och under tiden jag åt kom jag på att det var en del nödvändiga saker som jag hade glömt att köpa. Jag och Vican åkte iväg och köpte det och kom då på att nu var det inte så farligt varmt längre så vi kanske borde gå ut och jogga. Så en halvtimmes jogging (eh ja vi kan ju kalla det jogging åtminstone) blev det och efter det spelade vi Sequence med A-B och Christina. Klockan tio på kvällen började jag packa inför min flytt imorgon. Det är ju så extremt tråkigt! Känns inte ens nödvändigt när jag bor så nära heller för det är bara att åka tillbaka och hämta ifall jag har glömt något.

God nyhet var att jag hittade min bärbara hårddisk igen, och nu vid midnatt har jag fått en hel del gjort. Nej ska fortsätta nu ett tag innan jag måste sova. Lovade ju att jobba några timmar på skolan innan jag flyttar in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback