Planer för den närmaste tiden... och jag andas när?

Idag var det gatuförsäljning i Ridgewood. Det var itne så jättemycket folk ute men det var roligt att jobba eftersom det var med Nara, Kim och Angela. Jag satt ocxh klippte kort i över sex timmar så det höll mig sysselsatt också. Imorgon blir det barnpassning och lite jobb i butiken och sedan filmkväll eller något med north Jersey gänget (Vickey, JonBon, Ken och Jess). Lördag blir lite jobb i butiken innan Donna hämtar mig och kör upp till Conneticut där Angela och barnen har deras sommarstuga. Jag stannar där till söndag kväll och åker hem med Steve. Måndag morgon hämtar Vinny upp mig, Greg och Sam och vi åker ner till Steph och tillbringar dagen på stranden. Måndag natt sover jag över hos Steph sedan är det inte helt klart vad jag ska göra eftersom jag inte kan bestämma mig. Antingen så stannar jag där till onsdag morgon och tar tåget till Niagara fallen, eller så stannar jag till tisdag kväll åker hem och onsdag morgon kör jag upp till Kanada. Jag kan bara inte bestämma mig för vilket alternativ jag vill göra. Men oavsett vad jag bestämmer mig för så åker jag ner till Summit på fredag över dagen och sedan vidare till Toms River för att träffa Joanna och Caitlin på kvällen. Sover över natt där och sedan på lördagen så åker vi tre vidare neråt i Jersey till Millville för Britneys födelsedagsfest. Efter det så är det bara att åka tillbaka uppåt på söndag för att hämta Vican, Christina och A-B på flygplatsen... helt makalöst hur jag har lyckats pussla ihop allting :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Är det detta som är sommalov?

2009-08-07 @ 10:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback