Skridsko åkning i Augusti

Det var meningen att vi skulle åka till stranden idag men vädret var inte tillräckligt bra så Jess kom på idén om att åka skridskor istället. Kan man komma mer åt motsatt håll? Men varför inte. Så vi åkte till Pallisades Mall, som är det näst största köpcentrum i USA fördelat på fyra eller fem våningar. På fjärde våningen så har jag nu lärt mig att det finns en ishockeyrink som är öppen för allmänheten under speciella tider. Jag trodde att jag skulle vara sämt men det visade sig att de aldrig riktigt har åkt skridskor så mycket. Vickey höll sig mest till kanten men det blev bättre ju mer vi åkte. Ken försökte sig på trick eller något och Jess och jag åkte mest runt och tog lite kort osv. Det var lite skillnad från förra gången jag skulle åka skridskor vilket var i vintras. Det var en decimeter snö på isen som vi försökte skrapa bort men orkade inte så mycket. Vi åkte väl då i kanske fem minuter, fikade och sedan åkte vi hem haha. Idag åkte vi i över en timme . Sedan avslutade vi dagen med lite affish-shopping till Kens rum och sedan middag. Har nu avslutat ett spel alfapet med A-B och Christina.

Tro det eller ej men jag har till och med lite bilder jag tänkte lägga upp!



Vickey, jag och Jess



Vet inte hur många bilder vi tog på Ken innan vi slutligen lyckades få en under själva hoppet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback