Amerikaner ska alltid vara värst

Så antibiotikan jag fick tog död på febern på en dag och huvudvärken är också borta nu. Dock så är jag fortfarande extremt trött och jag har börjat må illa. Detta är alltså på grund av antibiotikan för självfallet så gav hon mig dosering för "severe infection" alltså allvarlig infection. Ugh, amerikaner. Först tjatar de efter en dags feber att jag måste till doktorn och sedan när jag väl går så ger de mig så hög dosering att jag blir trött och mår illa. Bara en vecka kvar...

Jag och Joanna var på Target idag och gissa vad vi hittade. De säljer pepparkakshus! Roligt tycker jag tills jag ser att det redan är byggt! Det är inte ens i bitar utan allting utom dekoration är redan gjort! Bara i Amerika alltså...

Kommentarer
Postat av: julfilippa

Det är ju lite skönt att slippa bränna sig på sockret men samtidigt inte så kreativt, bättre än inget i alla fall!;)

2009-12-10 @ 23:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback