Ensam pa jobbet... igen

Carole ar ute pa lunch och jag sitter har och ser upptagen ut. Jag maste egentligen kopiera papper men kan inte gora det eftersom jag maste vakta telefonen och jag hor den inte om jag ar i kopieringsrummet.

Jag har verkligen inte sa mycket kvar att gora nu. Istallet for en affish sa gjorde jag en broshyr till grupprojektet och ska traffa dem nu om 50 minuter for att se vad de tycker om det. Ifall de gillar den sa betyder det i princip att jag ar klar med den kursen bortsett fran att vi maste presentera det pa torsdag men det ar ju inget speciellt, inte i den klassen atminstone. Tva kurser ar redan avklarade nu sa efter det har ar det bara slutprovet pa fredag.
Kanns som att jag bara upprepar mitt schema har men har inte hant sa mycket sen senast.

Imorgon ska jag forhoppningsvis traffa Casey och kanske gora lite mer julklappsshopping. Torsdag sa ska ganget fran forra aret traffas, hoppas att alla kan men verkade tyvarr inte sa. Jaja far bli sa manga som mojligt, tre stycken kommer ju inte att vara har nasta termin sa maste passa pa. Fredag sitter jag barnvakt hela kvallen, lordag jobbar jag och sedan julklappsshopping med Joanna och John. Slutligen sondag sa far jag antligen aka in till nyc igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback