Färdig med finals

Så var termin tre avslutad. Sinnesjukt vad tiden går snabbt. Känns verkligen som att terminen nys började. Men det var en bra termin betygsmässigt tror jag. Avslutade mitt sista final nu på morgonen vilket var dataprogramering. Fick panik ett tag när jag såg att tiden höll på att rinna ut men jag inte var färdig, brukar alltid annars gå en halv timme innan tiden är över. Men han lät oss sitta längre så jag hann göra allting, sedan får vi ifall han tyckte att jag gjorde rätt eller inte.

Jag tror att de här äckliga utslagen håller på att gå bort nu. Gick till en riktig läkare igår som faktiskt tittade på dem. De hade spritt sig ändå ner på fotsulorna, De är alltså bokstavligen överallt på kroppen! Helt sinnessjukt. Men hon fastställde att det måste vara penicillinet så hon gav mig någonting som jag tror är steroider som jag ska äta i sex dagar. Nej ska nog ta och göra mig redo för Ridgewood, blir barnpassning hela kvällen idag istället för eftermiddagen. Men ska försöka få lite juklappar fixade på vägen tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback