På språng igen... nästan

Jag försökte att hålla igång idag. Gick och jobbade, mådde extremt dåligt så var skönt att hon skickade hem mig en halv timme tidigare. Under den 1½ timme jag hade ledigt var jag tvungen att jobba på mitt computer science projekt. Gick till min nästa sista Media Literacy lektion. Trots att jag bara satt där så mådde jag bara sämre och sämre. Jag gick lite tidigare eftersom vi var tvungna att åka till Nyack för genrep inför den dumma konserten vi ska göra på lördag. Min musiklärare är ju helt galen. Hon sa att vi skulle vara i en stor kyrka så jag föreställde mig domkyrkan typ... det är mer i storlek av Ansgarskyrkan typ, kanske lite större och mer traditionellt kyrklik men den är verkligen inte stor. Allting är helt konstigt också. Efter pausen så ska vi sjunga vår 50 minuter långa låt sedan så ska alla av scenen för att sjunga en låt, sedan går killarna upp på scenen igen och sjunger introt innan vi tjejer ska springa upp på scenen också. Dummast av allt är att vi som står på främre raderna kommer först upp så sedan så måste bakre leden tränga sig förbi oss.

Biverkningarna från antibiotikan är hemska just nu dock. Jag har ingen ork för någonting, och jag mår ständigt illa samt att min mage är alldeles konstig. Jag gissar på att den har tagit död på alla goda bakterier i min mage också. Försökte att äta yoghurt idag men känner inte för det plus att jag läste att en del av bakterierna inte klara sig igenom matsmältningen iaf så ska gå till CVS imorgon och köpa tabletter för jag klarar inte av att vara såhär en hel vecka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback