Tydligen inget jobb

Jag vet helt säkert att jag och Carol bestämde att jag skulle jobba idag, men när jag hade gjort mig iordning och var färdig för att åka vid åtta så ringde jag för att prata med Carol ifall hon kunde hämta mig hos A-B. Då sa hon att jag inte alls skulle jobba. Inte för att jag klagar, jag var dödstrött efter 3½ timmars sömn så jag gick bara tillbaka och lade mig och sov fyra timmar till. När jag vaknade ringde jag upp Anette för ett kort samtal som varade i drygt 55 minuter... Haha, lite längre än planerat men det var trevligt. Fick tvätten gjord under tiden. Vid fyra så bestämde sig jag, Joanna och John att vi skulle åka till Paramus Park istället för att göra det på kvällen eftersom vi visste att det skulle börja snöa. Vilken tur att vi åkte när vi åkte. Shoppingen tog oss fyra timmar och när det var dags att åka tillbaka så hade snön börjat komma ner på riktigt. Vi stannade på Chilis för att äta men insåg att vi inte var hungriga så vi tog allting med oss. Dock under de tio minuter eller så som vi var där inne så kom det nog åtminstone en halv decimeter snö, så ni kan ju tänka er. Lyckligtvis kom vi tillbaka till skolan men det blir nog inget av att åka in till nyc imorgon :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback