Overblick av mina senaste veckor...

Vet inte vad titeln ska vara. Hander saker hela tiden som vanligt antar jag. Kommer inte ens ihag senaste gangen jag skrev har...
Atlantic City var bra, skont med lite lov. Sedan abr det av ner till Delaware for helgen tillsammans med Christina. Tillbaka pa skolan sa har det mest varit att jobba, jobba, jobba. Missforsta mig inte, det ar en hel del kul ocksa saklart. Men det ar valdigt mycket som ska vara fardigt de kommande veckorna. Bara nagra veckor kvar pa Ramapo nu... svart att inse.
Har borjar pappersarbetet for arbetstillstand for ett ar ocksa. Jag trodde jag hade alla papper men efter motet visade sig att jag var tvungen att ta om korten, fylla i ett dokument online och skriva ut istallet for att skriva for hand och jag far inte nita ihop nagra papper for da tar processen langre... Som sagt, jag ar inte Homeland Securitys storsta fan.
Goda nyheter ar att jag tydligen ska bara flaggan for min skola pa examen. Tydligen sa ar det en stor ara sa det ar ju roligt. Jag gissar att jag fick nagra extra poang for att gora det eftersom jag har jobbat pa kontoret i 3.5 ar nu.
Jag har ocksa en intervju nasta vecka for ett jobb. Jag hade en annan intervju for Pearson education men det var for en praktik under sommaren. Jag hoppas mer pa att job intervjun ska fungera, det later ratt sa lovande just nu. Det ar en av A-Bs kontakter sa det ar nog till min fordel, tror inte att de aktivt har letat efter nagon men att de har saker att gora for mig. Aja, vi far se hur det gar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback