ACTA

Mitt nästa WikiLeaks projekt kommer att handla om ACTA. Finns hur mycket som helst och just nu förstår jag typ 10% av allting och alla termer... men har bara hållt på en dag och har tre månader framför mig. Var ju likadant i början när jag skulle skriva om WikiLeaks så det gäller bita ihop och fortsätta läsa och lyssna om det.
Jag har börjar på Prestige och än så länge går det väl rätt så bra. Jag kan inte klocka av någon anledning... säger hela tiden att jag har fel pin. Jag har inte fått min jobbmail än. Jag måste ta med min egen dator för att använda adobe och det är inte alltid jag kan få internet på min dator eftersom de endast har sex stycken gäst konton. Men jag får betalt... och arbetsuppgifterna har varit rätt så roliga hittills. Jag har fått skapa flera stycken reklambilder för hemsidan, uppdatera Facebook samt deras hemsida. Mycket bättre än att ringa till tidningar och fråga ifall de är intresserade av att skriva om olika saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback