Bloggen blir lidande

Som vanligt så blir bloggen lidande. Jag hade en väldigt lyckad och rolig helg. Blev sena kväller/mornar med roliga människor. Jag tycker om alla min kurser den här terminen. Idag har verkligen varit en bra dag för självförtroendet. Jag sprang in i Christina Smith som började prata om hur stolt jag borde vara över mig själv för att ha fått två uppsattser antagna till två olika konferenser (ifall jag glömde skriva det här så åker jag till Boston i slutet av April för att presentera en uppsatts). Hon pratade om att jag borde gå till gradschool men vi får se... jag ska jobba åtminstone ett år sa jag så kan vi se om jag vet exakt vad jag skulle vilja fokusera på.
Sedan på min lektion så använde läraren min analys som exempel på hur det skulle se ut så då blev jag lite glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback