Inga beslut

Så jag har haft tre intervjuer. En på telefon, vilket var för Davids företag. Jag tror inte att det blir någonting med det eftersom de vill ha någon för tech-support verkar det som och även att jag kan skriva manualer så vet jag inte om jag är riktigt lämpad för det.
Den andra i New York verkade väldigt lovande och jag var tydligen precis en sådan person de letade efter. Dock så var den inte betald så jag skulle i princip betala ca 400 dollar för att jobba vilket jag sa inte riktigt fungerade. Han sa att han skulle se vad han kunde göra men jag har inte hört någonting från honom sedan dess så ingen aning om hur det går.
BMW har jag inte heller hört någonting ifrån. Jag mailade en fråga som hon svarade på men ingenting om praktiken så jag sitter här och vet inte vad jag ska göra med allting eftersom jag måste få alla papper ifyllda, lämna in dem så att jag kan registrera mig för kursen och ta bort en annan kurs och när det väl är gjort så kan jag fylla i pappret och ta min degree evaluation till min advisor som måste gå igenom allting och skriva under innan jag kan ta det till rektorn som kan godkänna att jag har allt som krävs för att få ut min examen. Deadline för allt detta är på måndag... och min advisor har bara tid imorgon bitti att träffas. Underbart.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Är det någon som fixar det så är det du!



Kram

Mamma

2012-01-27 @ 09:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback