Tillbaka i staterna

Så var man tillbaka i New Jersey. Adam hämtade mig på flygplatsen igår. Han åkte hem idag för att jobba. Själv så tog jag en tur upp till Ramapo och pratade med Steve Perry så praktik kanske löser sig denna termin trots allt. Vi får se hur det går. Om inte så är det inte hela världen liksom.
Sedan blev det en tur till banken för tydligen så hade mitt kontokort gått ut och här skickar man inte ut nya utan man måste gå dit och be om det. Ja det var ju inga problem. Passade samtidigt på att fråga om kreditkort, så nu har jag ansökt om ett special kreditkort för att bygga upp min kredit som sedan behövs för ett riktigt. Enda skillnaden med den här är att jag måste ge en deposition typ. Aja, förlorar inga pengar på det så är ju lika bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback