Seaside

I helgen åkte jag och Joanna hem till henne för att gå ut i Seaside... ja där Jersey Shore utspelar sig. Det var roligt... tjejerna vi var ute med var kanske inte de mest sociala. Jag stannade hos Adam på vägen ner och på vägen tillbaka så jag hann se honom lite också :)
Jag tycker verkligen om min webdesign kurs men det är sjukt mycket jobb med det hela. Här är de tre sidor jag designade denna vecka, och nästa vecka så ska vi fixa till dem samt designa fyra till!
http://phobos.ramapo.edu/~ahilmers/animals/
Med så mycket arbete för den kursen, samt att jag nu på allvar måste ta tag i min motsvarande C-uppsatts så bestämde jag mig för att sluta med reklam-kursen eftersom jag inte får några poäng för den iaf. Han förstod men tyckte att det var tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fina de var, du verkar ha ett gott öga till den här krabaten. Jag gillade den första bäst, även om den inte fick plats med lika mycket information så var den mest originell. En fråga dock, efter ungefär halva så byttes bakgrunden i rutan till att bli gulmönstrad. Innan hade den samma gröna enfärgad bakgrund som utanför. Efter bytet hade alla sidor det gula, skulle det vara så?



Klokt att du inser att man inte kan hinna med allt, hur mycket man än vill.



Kram

mamma

2012-03-02 @ 20:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback