Steve Jobs

Som vanligt så blir bloggen lidande när det är mycket som händer.
Jag tycker mer och mer om min praktik. Jag fick just i uppgift att vara ansvarig för en fundraising för en tävling. Målet är att samla in åtminstone $5000.
Förra veckan så åkte jag och Adam in till New York för att se en monolog om Steve Jobs. Den var väldigt bra! Jag skulle egentligen ha åkt in och sett den med skolan men Ramapo strulade till det som vanligt och glömde att beställa bussen... suck. Aja, det var roligare att se den med Adam och vi fick båda biljetterna gratis av skolan så jag klagar inte.
Nästa vecka är det Springbreak. Jag har fortfarande min praktik tre dagar, men sedan så åker vi ner till Atlantic City så lite speciellt blir det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback